26 Ekim 2014 Pazar

Bunu herkese vermem kimsede size vermez

evet am göt meme aklınıza gelmiş olabilir fakat,
ben burda size değiniceğim kısım tam olarak bu değil.
ben manipüleden bahsediyorum şuana kadar tüm başlıkları okudum,
misal gbosadam ve tcma gibi iyi yazarların olduğu
güzel çekici başlıklar fakat hiç biri size o gücü vermedi
neden ?
çünkü bu çok güçlü bir silahta o yüzden,
size nasıl ses tonunuzun olucağını ve onları nasıl yönlendirceğinizi öğreticem.
nasıl konuşmanız gerektiğide size kalmış ama ses tonu önemlidir.
edit: http://inci.sozlukspot.co...%20size%20vermez/@renvacy
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:34 ~ 02:02)

@2 ben tam anlamıyla size bunu vericem panpa
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:35)

@4 tamam panpa,ben çok cahildim bu konularda manipüleyi hiç duymamıştım.
ilk olarak tcmada başladım,
fakat o bize bu gücü vermedi ve alfa gibi bir tabir oluşturdu
ve onu yaşamamızı istedi kabullenen oldu veya olmadı.
açıkcası biraz inandırıcıydı fakat alfayı araştırdığımızda
karşımıza sadece liderlik çıkıyordu dişilerle çok alakası olmayan birşey yani.
gbosadamda manipüleden bahsetti sonra onun çevirdiği pandoras box'u okudum.
manipüleyi çözümlemem gerekiyordu bir kaç amerikadaki arkadaşlarımdan bilgi aldım,
ve bir dişi avcısıyla tanıştım ve ses tonunu ve bakışları sonrada manipüleyi detaylı olarak anlattı.
banada pek inandırıcı gelmedi fakat iş gerçekçiliğe gelince cidden işe yarıyordu.
en çokda türk insanlarında çünkü yetiştirilme şekilleri benim anlattıklarımla bire bir uygun.
ve siz onları cidden yönetebileceksiniz tam anlamıyla hemde.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:42)

@6 haklısın panpa,
ben neden burdayım onuda açıklayım.
kitap yazmayı düşündüm ama işe yaramazdı alan fazla olmazdı.
bu konuda beceriksizdim biraz maliyetimde yoktu,
ekşi sözlüktede bu potansiyel yoktu.
ben sana kadın avlıcaksın demiyorum zaten,
istediğin insanı yönetme gücünü vericem.
bilinçaltı amcıklaması yaşatacaksınız onlara
onlarda itaat etme durumunda kalıcaklar.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:46)

değiniceğimiz konuları biraz açıyım panpalarım size:
1-ses tonu
2-davranış
3-bakışlar
4-görünüş
5-manipüleye giriş
5.a-yalan söyleme
5.b-kontrollü yalan söyleme
5.c-reddetme
5.d-oyalama
5.e-radyonalizasyon
5.f-utandırma
5.g-baştan çıkarma
5.h-masum rolü kesem
5.i-suçluluk hissettirme
5.j-aptal rolü yapma
5.k-kaçamak cevaplar
6-manipüle teknikleri
6.a-kapıya ayak koyma tekniği
6.b-oltaya takma tekniği
6.c-kapıya yüzünü çarpma tekniği
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:54)

@11 haklısın panpa,
o zaten ağzı laf yaptığı için sürekli bir konuşma içerisindedir.
buda onun insanları analiz edip nasıl davranması gerektiğini bildiğini gösterir aslında.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:56)

@9 panpa caps yollamıcam fakat videolarla bazı şeyleri size özetliyerek anlatıcam.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:57)

@14 hayır panpa alfa yok burda manipüle etmeyi tam anlamıyla öğreticem.
sadece ben farklı tabirler kullanmıcam sadece bildiklerimi aktarıcam.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 01:58)

@17 panpam ben tam anlamıyla değiştirme demedim.
zaten nasıl vurgulanacak ses tonu ondan bahsedicem,
3 aşama sunucam istediğinizi seçeceksiniz yani ben komple bir değişimden söz etmedim.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:03)

@25 biraz önceki yazdıklarımı okuyabilirsin panpa
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:13)

@26 ahaha bizde alfa kurt yok panpam.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:13)

panpalarım sürekli yazabilecek bir yazar değilim.
yavaş ilerlicez biraz ben işsiz değilim,
benimde bir kaç işim gücüm var tabii o yüzden kusura bakmayın baştan söylemek istedim.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:17)

manipülasyonun biraz tanımını yapmak isterim kısa özet geçiyim size;
manipülasyon karşınızdakini koyun sizi çoban etme sanatıdır kısaca
ben psikolojik olarak yaklaşıcam birazda baskıyla ilişki kurup,
karşınızdakini etkisiz hale getiricez ve size itaat etmesini sağlıcaz.
aynı olay hayvanlardada geçerli,
bir hayvana sürekli sevdiği bir nesneyi veya yiyeceği verirseniz,
ve her defasında aynı hareketi yaptırırsanız artık sizin dediğiniz
kelimeyi veyahut sesi duyduğu zaman o nesneyi veya yiyeceği vericeğinizin habercisidir.
mesela ayı oynatma diye birşey vardı ki hepiniz bilirsiniz,
tam hatırlıyorsam galiba ayıyı sıcak bir suyun üzerine koyuyorlar,
ve o sırada zil çalıyorlar ayı her o sesi duyduğunda
ayağa kalkıp oynuyor aslında ayağının yandığını düşünüyor.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:22)

bu konuya kadın anlamında bakmak biraz ırkçılık olur.
kadınlar hakkında değil aslında tabii onlarada değinicem
fakat bunu her yazarın yapmasını sağlamayı planlıyorum.
yani kadın ve erkek burda önemsiz.
kadın ve erkekler başta eğitilerek avuçlarımıza geldiler,
gerek anne baba gerek toplum olarak ve onlara karşı kullanabileceğimiz
bir kaç adet gücü elimize verdiler ve bunu keşfedenler istediklerini elde ettiler.
ses tonunu anlatıcağım zaman zaten büyük olasılıkla farkına varıcaksınız
ve herşeyin seste başlayıp sizin hareketlerinizle bağdaştırıcı olduğunu anlıcaksınız.
istersem tüm konuya değinmem sadece bu ikisi üzerindende giderim fakat,
tamamlanmış olamazsınız bir işi ya tam yap yada hiç yapma.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:30)

bu gece yorgunum biraz dinlicem ve sabah döndüğümde tüm konulara tek tek değinip anlatıcam.
bu güce bir kaç kişinin sahip olması bir yanlızlıktır aslında,
insanların manipülasyonunu anlayıp onlara karşı kullanmakta yanlızlıktır.
çünkü bilinçsiz yapıyorlar ve kalkanları indirip kölen oluyorlar.
aslında bilseler ve seninle savaşsalar ve galip olan herşeyi alsa
bu inanılmaz birşey olurdu bende tam olarak bunu istediğim için,
size anlatmayı düşündüm.
hadi kalın sağlıcakla.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 02:35)

ses tonu;
başta söylemiştim babalar ve toplum olarak eğitilerek insanlar bize gelirler,
ve ek bir çaba göstermek gerekmez.
herkesin farklı bir ses tonlaması yoktur aslında bilinçsizde olsak yaparız bunu,
ve bazı şeyleri elde ederiz.
şimdi ilk olarak onay aramaya gidelim.
burda sanki birşey istiyormuşsunuz gibi söylemeniz gerekir birazda masumluk katarak,
ve ses yukardan aşağı doğru hafif bir incelme olmasıda gerekir.
bunu kullanmanızı hiç istemem çünkü onay istiyorsunuz ve
kimse sizi dinlemek felan istemiyor aslında o yüzden, bunu asla tavsiye etmem.
bunu neden söylediğimide açıklıcam.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:34)

ikinci ses tonumuzsa monoton,
yani duygusuzluk ifade eden bir kelime
buna fazla girmeye gerek yok hiç bir duygu katmadan direk söylediğiniz kelime gibi,
bu az uzda olsa etkilidir duygusuz olduğunuzu ifade etmez.
tam tersi karşınızdakinin o kadarda önemli olmadığını gösterir.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:35)

üçüncü ses tonuysa kırılarak söyleme,
bu ses tonumuzda yukardan aşağı doğru ineceksiniz,
yani sesinizin kalınlaşması zorunda,
küçükken birşeyler yaptığımızda babamız bize kızardı
o ses tonunu hatırlayın çoğu babada bu aynıdır aslında
veyahut sizin kullandığınız bir ses değişikliği çok şeye yol açabilir.
ona hafif kızarmışçasına konuşabilirsiniz ve bu en etkilileridir fakat bir formül daha var.
o en etkilisidir aralarında.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:39)

yani bu formül şöyle birşey;
monoton+kırılarak söyleme
bu ikisini topladığımızda karşımıza farklı bir tabi çıkıyor
benimse tavsiyem budur yani şöyle ki;
duygusuz başlayıp sert bir tonla bitirmenizi tavsiye ediyorum ki bu etkilidir.
bizim zaten toplumumuzda çoğu birey sert bir biçimde yetiştirilir.
söz veya kızma olarak tabii ve bu onların bilinçaltına kazınmıştır,
bunu kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:44)

diğer konumuz davranış;
bu konuda değiniceğim konu ses tonuyla bağdaştırmanız gerekmektedir.
aynı anlam bakışlarada eklemeniz gerekmektedir,
davranışta en önemli unsurunuz ne çok kızmak nede tam bir duygusuzluk olmasın,
dediğim gibi davranışlarınızada ses tonundan kaptıklarınızla ilerlerseniz başarı ihtimaliniz
bir kadem üste çıkar.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:52)

en sevdiğim konu işte
--bakışlar--
sırf şu konu için bile yazarım amına koyim ama bunu uzatmıcam yani çok uzatmıcam.
şimdi bakışlar çok önemlidir cidden bir insana nasıl bakarsanız,
oda karşılık olarak ya sert yada yumuşak girer.
sizin bakışlarınız ses tonuyla bağdaştırılı olsun hepsi farklı olursa,
hem kafanız karışır hemde yapamazsınız böyle birşey imkansız gibi birşey,
yapıyorsanda yapma bütün tanımları ses tonunda yaptım onay aramayı
asla yapmayın.
bakışlarınız bonzai içmiş gibi olmasın çöktürmeyin yani,
bir insanı etkilerken gözler tam kalkık olmalı
hafifte bir gülümseme çakarsanız iyi olur fakat
konuşmaya geçince direk öküze bağlamayın monotondan girip kırılarak söylemeden çıkın.
o mesajı alıcaktır o almazsa bilinçaltı alıcaktır ve hep sizi düşünücektir.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 11:56)

bakışlar önemlidir,
birine sert bakarsanız o size daha sert girer
birine yumuşak bakarsanız duygusuz olarak girer
birine duygusuz girerseniz o size girmez bile amk.
birine duygusuz ve sert girerseniz bilinçaltı hiçbirşey anlamıyacağı için,
nasıl gireceğini bilemez o yüzden bir farklılık yarattılar.
olan tabirleri karıştırıp bir karmaşa yaratmadılar.
bu önemli bir silah haline gelmesinin asıl sebebleri şunlar;
ses tonu ve bakışlar.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 12:00)

ben size olayları tersten anlatıyorum,
nedeni insanların daha iyi kavradıklarını gördüm.
ben bunu arkadaşlarımda kullandım,
gerizekalılar bana karşı kullanmaya başladılar
orospu çocukları hepsi hepsini tek tek siktim.
dönüp arkama bile bakmadım.
bir usta her çırağına farklı birşey öğretirmiş,
bende öyle yaptım ve savunmasız bıraktığım yerlerden saldırdım.
ve hepsi siktir olup gittiler yine benim kölem oldular.
bu gücü asla paylaşmazdım paylaşamazdım bu yüzden.
burda beni kimse göremiyeceği için sıkıntı yok.
o yüzden herşeyi anlatıyorum veya anlatmıyorumdur.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 12:03)

size biraz tcma bahsedeyim,
tcma cidden psikolojik saldırı yapıyor bunu bir kaç defa okudunuzda anlarsınız.
siktir gidin siz ne anlarsınız amk moronları,
ben sizin ustanızım,
en güçlü alfa benim.
şu siktirin gidin betalar elensin demesi bile bir psikolojik baskıdır.
yani bir çok kişiyi etkilemesinin sebebide psikolojidir.
fakat bunlar hep birbirinden çalıyor sıralama şöyle gibi geldi bana,
yanlışta olabilir
pandoras box-gbosadam-tcma-life4dead
resmen birbirinlerinden gelme gibi,
hepsini okudum panpalarım analizlerim doğru,
ben kimseyi kötülemiyorum anlatma şekillerini anlatıyorum.
başlıkları okumak istiyorsanız; hayatınızı dipten değiştirin
burda var hepsi.
(78.160.202.138, renvacy ?, 11.08.2014 12:11)

@56 çok sert girmiş panpa alex'de zaten bir karizma var adam giyiniyor ama adamlayarak giriyoruk çeket tarzı hoş
bakışlar çok sert hafif sağa doğru gülümseme çakarsa süper olur.
@57 kaşlar çok çatık 2.resimin yerine 1.resmi tercih ederim daha karizmatik ve cool ama itaat ettirici yanıda yok değil.
görünüşünüzden en çok saçınıza önem verin,
eğer sims oynadıysanız farketmişsinizdir.
saç değişince surat tipinizde istemsiz olarak ufak bir değişim oluyor,
en azından bende oldu ve sizdede olmuştur saçınıza çok önem vermenizi tavsiye ediyorum.
saç bir erkeği baştan yarata bilecek bir unsurdur ben en az 5 farklı saç stili yaptırdım.
ve şuan bana zorluk çektirmeden yapabildiğim güzel bir saçım var.
kızlarda zaten saçımla felan çok oynarlar ve çok yumuşak olduğunuda söylerler.
yumuşaklık konusunda şampuan önermem çünkü saçınızı iyice sikiyor.
onun yerine doğal sabun alın doğal sabunlar hep iyidir ve saçınızı yıpratmaz.
(elidor reklamına döndük amk)
(78.160.202.138, renvacy ?, 12.08.2014 20:06)

takı takmanızı pek çok önermem takanlarda varsa çok fazla kullanmasınlar.
takı iyi değildir kadın işidir sizi sert göstermez aksine,
yumuşatır çok takı takmamanız önemlidir bu konu açısından.
(78.160.202.138, renvacy ?, 12.08.2014 20:07)

gelelim giyinişe insanların en çok dikkatini çeken giyiniştir,
paranız olmasa bile bir kaç marka almanızı öneririm.
sizin sevdiğiniz marka olursa iyi olur,
şayet ben sürekli örneklerle sizi giyindirirsem herkeste başarılı olmaz.
giyinicekseniz hep aynı marka olsun,
farklı farklı marka giyinmek,
tam modifiyesiz araba gibi olur.
o yüzden aynı marka giyinin gidip lc waikikide velet şeyleri almayın tabii.
(78.160.202.138, renvacy ?, 12.08.2014 20:09)

evet ayakkabıya gelelim bu önemlidir yani sizi değiştiren büyük unsurlardan biridir,
hem yürüyüşünüzü değiştirir,
hemde ufak bir görünüş sağlar.
ve dikkat çeker.
(78.160.202.138, renvacy ?, 12.08.2014 20:10)

şimdi renklerimize geçelim renke ben çok önem veririm.
çünkü psikolojik bir etkisi vardır her insanda.
renk ve rengi ifade eden her cümleyi önemle altını çiziyorum,
örnek olarak verelim bir kaç tane.
renklerin psikolojik özellikleri:
kırmızı: azdırır ve hırçınlaştıran bir renktir en tavsiye ettiğimdir.
fakat bir yan etkisi var ki çabuk sinirlendirir
mavi: dikkat çeker ve zihin açar en çok dikkat çeken renktir
yeşil: akıla hemen doğayı getirir bazı yerlerde olumlu etkileri olur,
sağlığı ve temizliği işaret eder.
beyaz:bu renk nerde kullanılırsa etkiyi arttırır ve rengin gücünü üst safalara çıkartır.
siyah: karamsardır içe kapanıklığı ve daralmayı temsil eder.

işte bu ana renklerimize uymanızı tavsiye ediyorum panpalarım.
(78.160.202.138, renvacy ?, 12.08.2014 20:14)

bundan sonraki dersimizde manipüleye tamamen giriş yapıcaz,
ilk başta sizi biraz değiştirdik buna ihtiyacınız var onlar olmadanda manipüle olur.
ama tam bir etkileşim istiyorsanız bunlar cidden önemlidir.
şimdi benim çıkmam lazım bilgisayarımda ufak bir problem var görüşürüz panpalarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder